fredag 20 juli 2007

Jag har inte dött! Bara nästan....


Jag har inte dött eller gått i ide. Men med 12 timmar arbetsdagar och en nyskadad fot (inte varje dag man fastnar i en kopieringsmaskin!) räcker tiden inte till.

Så med en ledig dag idag p.g.a foten så har jag haft tid att planterat en massa blommor åt min bror i en gammal skottkärra, blev verkligen superfint. Full av entusiasm haltade jag hemåt för att klä om mina omtalade svarta stolar... Och vad händer då?? Jo, stiften tar slut, merde....

Så nu sitter man här, med ingen bild att visa på de fina stolarna som jag planerade att bli klar med. Istället bjuder jag på en bild från countrybymail.se som säljer de här fina halsbanden. Jisses, vad sugen jag är på ett sånt. Någon av er som köpt ett?
By for now, hasta la vista!


5 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Ha en trevlig helg trots brist på stift och en fot som värker1
Kram

Karin Krut sa...

Stift-torka är ungefär lika roligt som när målarfärgen tar slut mitt i en kökssoffa *örk* hände mig nyligen. Hoppas du snart får påfyllning så du kan fortsätta
Karin

Hem och Lycka sa...

i kopieringsmaskinen!? jöss, stackare, hoppas fossingen snart mår bättre.. vackert halsband!

♥ Pia... sa...

hej..hihi..tör man fråga ..hur man fastnar med en fot i en kopieringmaskin(om jag nu uppfattade det rätt)?Det lät faktiskt rätt kul.:).stackars dej. förståratt det gör ont och är frustrerande att inte kunna göra det man vill..men hoppas du snart är på foten igen...PIA...

Anonym sa...

Kikade in och läste lite äldre inlägg på din sida och jag råkar ha ett sådant halsband som du visar. Jag köpte mitt på Wedins skor i Falun i våras. De är tyvärr slut där för jag har tittat på ett till åt en kompis. men om du har tur kanske de har ett på någon annan av Wedins butiker.