lördag 28 juli 2007

Bloggverkstaden..

Tycker det är så roligt att se var alla sitter och gör sitt bloggande.

Och efter alla bilder man fått se hur ni har det så tänkte jag att det även är dags för mig att visa var jag håller till!





'









Det är här planerna smids... ommålade loppisfynd som tillsammans blir en lugn helhet. Här har jag ro...

Detta bord får dock bara tillfälligt agera skrivbord nu under vår köksrenovering. Annars står det så fint i köket. Fullkomligt älskar det, och med lite färg och annat tyg på stolarna höjdes vackerhets-graden ytterligare. Dela gärna med er av era bilder från er bloggverkstad!

12 kommentarer:

Elaine sa...

Med två tonårstjejer och en man som nyligen köpt musikredigeringsprogram till datan, törs jag inte visa hur min "bloggplats" ser ut. När jag en gång i bland slipper till, är det kablar och ledningar över allt, godispapper, tomma cola flaskor, kaffekoppar.....Skulle gärna ha suttit vid din plats....
Vilken läcker tapet du har på väggen. Den var jättefin!

Sagalisa sa...

Jättefint,min "plats" är oxå vit o rogivande men jag delar den med gubben så förvaring är viktigt för att inte få panik bland teknikens under../Anna

Hem & Harmoni Marie sa...

Vilken trevlig blogg du har!
Underbar tapet, hur fin som helst...
Kram ~Marie~

Skatan sa...

Oj, det var ett vackert bord! Förstår att du får lugn och ro där... : ) Ser väldigt rofyllt ut! Sov gott.

LantlivsAnette sa...

Vilken fin blogg plats du har..får väl visa min nån dag också, men den är inte lika fin som din..Kram Anette

Hem och Lycka sa...

Vad fint du sitter och bloggar!

Lotten sa...

Jättefint! Jag skulle vilja ha en laptop jag med! Då kan man ju sitta lite vartsomhelst....;-)

Jag har fixat till lite på datahörnan under trappen. Bilder kommer snart!

Karin Krut sa...

Jättefin datahörna. Bordet är så annorlunda vackert, förstår att du tycker mycket om det! Tapeten är fortfarande fiiiin. Väntar på att jag ska få sätta upp den i hallen..
Karin

♥ Pia... sa...

Njaaaee..vill nog inte printa ner min bloggplats..det är inte så fin som din...näää ett vanligt dataskrivbord..som vi har tillsammans..kan bli lite mycket grejer på den ibland...och det är inte bara gubben som ställer till det:)men din var tjusig...PIA

Anonym sa...

Härlig plats! Där förstår jag att du kan få ro! En annan sitter i vårt hemska 70talskök med en 10månaders liten snoendes runt benen.. inte så rofyllt..! :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj, oj, det var ingen dålig blogghörna må jag säga, nästan slottslik!! Du skulle se min... kanske visar jag den ngn dag, ngn dag jag känner mej tuff ; ) Mari. Vacker tapet, golv och bord!!

Maria sa...

Vilken stilren och ostökig bloggarplats du har!