fredag 5 oktober 2007

Behöver er fingertoppskänsla...

Det var ju inte tanken att ni skulle få se mitt vardagsrum/ soffhörna under dessa omständigheter... Men det är så att jag fått låna hem ett vitt och beige koskinn, så jag måste avgöra snabbt om det passar in eller inte.













Tvhörnan är långt ifrån klar, så hade inte tänkt visa det för er än. Det tar liksom udden av det, men behöver ju som sagt er superhjälp.

Blunda för opuffade kuddar och att tavlorna än så länge saknar motiv. Bilderna togs i stundens iver! Just nu har jag en svart matta, som jag inte är riktigt förtjust i. Det blir så hårt på något sätt. Vad tror ni om koskinnet? Bara det inte blir för mycket Mamma Mu goes Western, jiiiiha.

Måste ju visa en före-bild också.



14 kommentarer:

Hem & Harmoni Marie sa...

Jag röstar för koskinnet, rummet fick en fin touch. Lite mjukare än andra bilden och färgerna smälter fint in i varandra.
Hade jag fått välja tog jag koskinnet :)
Ha en skön helg! Kram Marie

NICOLINAS BONING sa...

Det är väl inget att fundera på (tycker jag alltså...fniss...)!
Koskinnet såklart;-)Helfräscht!
Kram/Birgitta

Anonym sa...

Kitchigt med koskinnet. Det hade jag tagit utan att blinka. =) Jätteläckert!

Brunkullan sa...

Jag gillar koskinn! När jag var barn tog mina föräldrar reda på skinnet från en av de sista korna som farmor och farfar hade. En helt vit ko. Påminner om detta!
Tyvärr kastades det under slutet av 80-talet då man misstänkte att jag var allergisk..men det var jag inte!!

KÖP!!

Susanne

♥ Pia... sa...

Hej..eller jiiiiha....klart du ska välja koskinnet...hälsningar...mamma mu..:).alis PIA

Granne med Selma sa...

Jättefint med skinnet! fast jag gillar det svarta också... Hur du än gör så blir det vackert, bara lite olika uttryck. Fast visst är det skönt att sätta fötterna på riktigt skinn :-)
Kram

Nygammalt sa...

Jag tycker koskinnet passade in perfekt. Ser mjukt ut. Kram.

Lotten sa...

Jag röstar för koskinnet helt klart! Det blev mjukt och finstämt...

Ha en bra kväll! Kram Lotten.

Karin Krut sa...

Koskinnet mjukar upp hela rummet och gör att det ser mysigt och inbjudande ut... jag röstar helt klart på koskinnet det blir inte vilda västern ;)
Kram Karin

Linneagården sa...

Det blir ju jättefint & supermysigt om du väljer koskinnet. Gissar att det är rätt dyrt?
*kram* /madelene

Anonym sa...

Koskinnet!! Det vart jätte charmigt och mysigt! Inte alls för mkt, bara tjusigt!
Kram Petra

Skatan sa...

Hej fröken! DU gör så fint. Jag måste återkomma någon annan kväll med råd. Jag har huvudvärken från he... och kan inte riktigt tänka : )

Kram och godnatt!

Jennys Vita Villervalla sa...

För att uttrycka sig på ren svenska; Skitsnyggt!! Inget att tveka på:)
Kram
Jenny

Peauxdevache sa...

Hej!

Kanske inte är okej (i och med att det är min egen sida) men jag chansar ändå och pushar för www.trendcarpet.se för er som tycker koskinn är snyggt.

Vänliga hälsningar,

Magnus