måndag 8 oktober 2007

Gnistrande snöflingor...

Tack för hjälpen med kohuden. Jag är inte riktigt säker än på hur jag ska göra, så fortsätt skicka tips via kommentarer.

Vill passa på att visa er min senaste vinst på Tradera. Fyra stycken pepparkaksformar utformade som en snöflinga.















Men då tänker ni säkert vad jag ska göra med fyra likadana formar?
JO, binda i ett vitt spetsband och hänga upp dem i granen!

De är nyproducerade och nya motiv läggs upp hela tiden. Ta er en titt! Roliga motiv som taxar, vantar, tiaror är bara några exempel.

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=1123649

9 kommentarer:

Brunkullan sa...

Kul! Det är kul med pepparkaksformar tycker jag:-)
Ska nog bjuda på någon tror jag..

Susanne

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina!!! Blir perfekta som grandekorationer! Kramis!

Linneagården sa...

Det kommer bli fint det! Tradera är farligt kul....
*kram* /madelene

NICOLINAS BONING sa...

Vad snyggt det kommer att bli till jul;-)
Kramar/Birgitta

Jennys Vita Villervalla sa...

Jag har köpt en precis likadan Snöflinga på Tradera för ett tag sedan! :))

Kram
Jenny

Hem och Lycka sa...

Vad smart, kommer bli jättefint! kram

Anonym sa...

Hej

VÄLKOMMEN till min nya blogg - jag lägger ut nya bilder varje dag med antikviteter och vackra ting av alla de slag!
Småningom kommer också en blogg med mer textil inriktning..
(Om du inte kan placera mig eller minnas mig - kanske du känner igen mig som matrixa shamanen...?)

Nå - varmt välkommen - jag kommer att sprida lite "reklam" runt bland er som jag tror kan gilla mina bilder!

Skatan sa...

Hej och tack!

Du, åk till Rusta och lägg 99 kronor på disken så skall du se att det ordnar sig ;-)

Trevlig kväll!

♥ Pia... sa...

Kul ...ska du baka pepparkakor oxå?...PIA