måndag 15 oktober 2007

TACK!

Måste tacka er för alla fina kommentarer och mail, tyvärr är jag inte den bästa att ge respons tillbaka. Men jag läser alla kommentarer flera gånger om, och memorerar er i hjärtat!

Det är många som undrat vad det är för tapet jag har i vardagsrummet. Den kommer från Duro och är riktigt skaplig i priset. Tillhör serien Cornelia och heter Paviljong Silver.

Det vackra med den är att den skiftar mellan silver och härlig pärlemorcreme-färg, beroende på hur ljuset faller.
Det ser man speciellt på garderobsbilden.

15 kommentarer:

Linneagården sa...

Snygg tapet, ja det skrev jag redan i förra inlägget & undrade märke...Nu har jag antecknat i min "bloggbok"
Ha en bra kväll
*kram* /madelene

Anonym sa...

Hej Karolina
Vad fint ni har fått det i er lägenhet. Kul att se vad man kan göra med gamla grejor.Hoppas att allt är bra med dig o Alexander.

Kram o hälsningar ifrån Marita o Cissi

Karin Krut sa...

Vilket fint halvbord du hade fått tag på för en femma! Jag letar med ljus och lykta efter så där söta små bord men jag hittar inga :)
Ha en skön dag
Kram Karin

Skatan sa...

Hej! VIll bara titta in och säga hej : )

Ha en fin dag!

Handplockat sa...

så snyggt
kalasfint
verkligen

Randi sa...

Så många sköna inredningsbilder du bjuder på.
Tack för tipset om tapeten. Vet en som blir glad! Ska tipsa min vän!

Ha en skön helg!

Beas sa...

Superfin tapet, den tittade jag och maken på till hallen tidigare.

(Och scrollade ner lite och såg det underbara renskinnet. Hoppas att du redan bestämt att ni ska köra på den) :-)

Lina Gardelid sa...

Jag har undrat över den där tapeten men glömt att fråga. tack för information! 09
Kram

junhe sa...

hej...såg din länk hos en bloggvän... vackra tapeter må jag säga =) ha en bra kväll/ junhe

Brunkullan sa...

Tack för tapettipset:-)

Missa inte min tävling!!

Susanne

Hem och Lycka sa...

Vilken alldeles underbar tapet.. Supersnygg! kram

♥ Pia... sa...

Ja det var en väldigt fin tapet..PIA

Unknown sa...

Så estetiskt fint du har det! kram Malin

En inredoholic sa...

Aahhh vilken fin mix av gammalt och nytt, I LIKE!!Så fin sida du har! Hittade den på Jennys vita villervalla.... jag är ny i bloggvärlden, så titta gärna in hos mig om du har tid och lust. Må så gott!

http://eninredoholicsbekannelser.blogspot.com/

www.nestorforlag.se sa...

det var verkligen en härlig tapet!!!