fredag 7 september 2007

Tips inför helgen












Tänkte dela med mig av ett finurligt pysseltips jag hittade när jag snurrade runt lite på internet . Såhär inför helgen måste vi ju sysselsätta oss med lite pyssel.
( Själv ska jag by the way jobba..Nåja..)

En liten söt pall med fiffig förvaring. Kan se den framför mig vid en vit engelsk soffa... Jag har alltid undrat vad jag ska göra med mina gamla äppellådor, de är lite svåra att veta var man ska placera dem. När jag nu äntligen hittat en smart lösning upptäckte jag till min förfäran att mina söta äppel- och sockerlådor är borta med vinden. Troligen har de fått ben. Så nu blir det att leta nya, men det ska jag nog lyckas nosa fram!

Beskrivning på dessa lite fiffiga pallar av gamla härliga äppellådor finns att hitta här:
http://tv4.se/byggabo/merainredning/528749.html
Sättet tyget är klätt på ser en aning slarvigt ut, nästan så man får allergiska utslag. Men själva tanken är bra.

Jag kan även stolt meddela att mitt matbordsfynd är ommålat och bara väntar på hemtransport. Gudars skymning, det är ett projekt i sig... Så imorgon hoppas jag få dela med mig av det till er!

Håll tummarna!

4 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Synd om dig som ska jobba (eller?)...:-(
Vilken fiifig ide´...för man vet inte alltid vad man ska göra med dom charmiga lådor som man ser (och därför inte köper):-)
Kram/Birgitta

NICOLINAS BONING sa...

Om du tittar i min blogg så har jag gjort ett inlägg om det...
Lycka till/Birgitta

Hem och Lycka sa...

Vad smart! Och snyggt! Hoppas du hittar dina lådor.. kram

Granne med Selma sa...

Tack för urläckert tips!
Måste säga att jag gillar den header också - OCH säng! Kalasfint
Kram