torsdag 27 december 2007

Litet men naggande gott...

Jag är med i en inredningstidning! Family Living för att vara exakt.



"Hej Karolina och tack för uppladdad inspirationsbild av ditt matrum! Härlig blogg du har!
Vi undrar om vi får använda din bild i tidningen som puff för vår tjänst att ladda upp bilder på vår webbsida? Tack på förhand. Med vänliga hälsningar Cecila Öhrn Webbredaktör Family Living!
Efter att fått ett fint mail från Family Living med frågan om de fick ha med mitt hem i sin tidning så svarade jag givetvis JA! Det skulle bara vara en bild med lite text där de beskriver att man som läsare kan ladda uypp sitt hem på deras hemsida. Men gissa om jag blev glad ändå! Och söta som de var så nämnde de min blogg också.
Ser ni?!

16 kommentarer:

Sofia sa...

Hej!
Grattis, va kul! Det ena kan ju dessutom leda till det andra... + mer bloggbesökare m.m.
Vi har varit med i Aftonbladet söndag nyss och jag tyckte det var jättekul, alla vill inte visa upp sitt hem men för mig var det nästan en livsdröm*ler*... Men jante osv du vet. Det struntar jag i!
är in här lite då och då, tycker du har jättefint både hemma och i bloggen.
God fortsättning
Sofia

Fredrik / Vit design sa...

Så kul! Hoppas du får många nya vänner av det här också :) Kramkram

Kristin sa...

Hej! Vad kul att du fått tag i tidningen nu! :-)

Hoppas du haft en bra jul och får en skön nyårshelg också!!!!

KRAM!
Kristin

Hem & Harmoni Marie sa...

Va kul! Grattis!
Ha en skön avslutning på 2007! Kram Marie

Nygammalt sa...

Hej Karolina!
Grattis grattis!
Och god fortsättning.
Kram.

Hem och Lycka sa...

Vad underbart, stort grattis!! kram

Granne med Selma sa...

Grattis som bara busen! Kul att du sa ja! Du är verkligen värd detta för din blogg är fin och inspirerar!
Kram

Anonym sa...

Det var via tidningen jag hittade din blogg! Den är jättefin och jag tittar in med jämna mellanrum.

♥ Pia... sa...

Ja grattis ...kul...får köpa den tidningen...ha en go fortsättning på nya året..PIA

n o r d i n g å r d e n sa...

Å grattis, så himla kul, det var du värd!! God fortsättning på året!! Mari.

Linneagården sa...

Kul & Grattis för att få vara med i tidningen!
Ha det så bra på det nya året. //madelene

Dorthe ♥ sa...

Önskar dig en underbar fortsättning på det nya året!

Kram
Dorthe

Brunkullan sa...

Vad kul för dig! Och vilken rolig grej! Så bra att man kan få se skymten av helt vanliga hem som inte är över-om- och falskstylade kändis hem:-D

Ha ett underbart 2008:)

Susanne

Karin Krut sa...

Vad ku, grattis till den grejen i tidningen, verkligen roligt :)
Ha en god fortsättning
Kram Kairn

Anonym sa...

Vad kulför dej, att visa upp sitt egen gjorda hem kräver stort mod .och vad fint det harbliit.kram

Anonym sa...

Grattis!! Vad jättekul! Måste verkligen kännas kul att kunna se sitt eget hem i en tidning!!

Ditt hem är verkligen fint så jag förstår varför de ville ha med bilden!

ciao!