fredag 29 juni 2007

Makeover i hallen



Nu är hallen nyrenoverad, jisses va stolt jag är. Som en nybliven förälder....
När jag flyttade in för några månader sedan andades hallen strukturtapet och 60-talsgarderober i lackat trä. Efter lite tapet och svarta läckra tofsar är förvandlingen äntligen klar! Och givetvis fick väggen målas vit med....

Fullkomligt älskar denna tapet, och som ni ser så skiftar den i två färger beroende på ljus. Som tur var fastnade båda "versionerna" på bild.

Kan ni lista ut vilken som är "före" och "efter"? Haha... Bilderna är inte tagna i de bästa vinklar, men med en mininalt smal hall var detta det bästa jag kunde trolla fram!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev riktigt snyggt!

Sagalisa sa...

Vad roligt med en till skåning...
...din gardrober i hallen blev jättefina!!!!vi har likadana dörrar i vårt hus o fixar till en efter en..
Vi ses/Anna

Hem och Lycka sa...

Men du, å shit vad snyggt!!

Stina sa...

Hej!

Vad kul...Jo, det är Ellos gardiner. Jättevackra. Knyten är inte inräknade. Men de når en bra bit ner till golvet. 220 tror jag att de är.

Kram Stina

Jättefint blev det. Puss

Lotten sa...

Hejsan! Vilken trevlig blogg du har startat... hit kommer jag gärna tillbaka!

Hallen blev jättesnygg! Det är ju så fint med tapetserade garderobrdörrar!

Milly sa...

Blev ju supersnyggt! Trevlig helg!

Anonym sa...

Hej! Det här verkar vara en lovande bloggbörjan... du hamnar bland mina favoriter! :)
Härlig tapet du fått upp! Vilken skillnad det blev...!

Granne med Selma sa...

va kul med en ny blogg att få följa från början. Återkommer gärna!
Mvh Sussie
Ps. Det blev jättefint när du gjorde om dörrarna. D.s

Anonym sa...

Men jösses vad läckert!!

//

Helena

Rara Ting sa...

Va fina dörrarna blev - vi har själv tråkiga garderobsdörrar som måste göras vid. Tapetsering är helt klart en idé!!
Precis som du så har jag också en nystartad blogg! Välkommen! Man blir nästan lite beroende av det - men det kanske du redan har märkt!!

http://anglagard.blogspot.com

Solrosfrö sa...

Snyggt!

Vangen sa...

Så fine skapene ble! Et tips å ta med seg.
Fin blogg du har også:)
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Snygg tapet!! =)

Anonym sa...

Åh, var har du köpt den vita mönstrade tapeten? tacksam för svar!

Mvh Lisa

Karolina sa...

Lisa, du anger ingen mailadress så jag får svara här. Om du går tillbaka några inlägg så är där ett inlägg med alla information om tapeten. Det var nämligen många som var nyfikna:) Kul att du tyckte den var fin!
Kram Fröken Fägring