torsdag 28 juni 2007

Blivande pensionat till salu



Av min vakna tid går en del timmar åt att spendera på hemnet. Letar efter det perfekta torpet, och billigt ska det helst va med!

Satt och sökte i Jönköpings län och här är vad jag hittade. Tänk att inreda detta till ett pensionat! En dröm.... en hel del behöver dock göras vid, men som den optimist jag är ser jag bortom det!

En skatt som bara väntar på att tas om hand. Priserna är inte heller lika höga som här i Skåne, 895 000kr har jag för mig att det kostar. Och att fantisera är gratis vad jag vet!!

7 kommentarer:

Signes Vind sa...

Kul - nu kan jag lägga kommentar här också. Som sagt välkommen till bloggvärlden. Jättespännande att läsa om ditt säkande efter drömtorpet och om din fina inredning.

johanna sa...

Men gud vilkt hus.. o vilken jättefin bild du har i sidlisten är den hemmifrån dig..
kram johanna

Karolina sa...

Tack för den snabba responsen! Javisst är det underbart. Ett sånt sommarställe hade man inte tackat nej till!

Nej, det är inte min bild i sidlisten, men har en likdana soffa så planerar att göra likadant......
KRAAAM

Maria sa...

Vilket underbart hus det skulle man ha och inreda..skoj med en till bloggare..
kram Maria

Anonym sa...

Superfina hus, båda två! Förstår att du fantiserar! :)

Johanna sa...

Det är nog lite jobb, men vilken känsla att få driva ett. Har bott på massor och av pensionat och det finns inget som är lika rogivande som det.

Joakim sa...

Som ett pensionat i herrgårdsmiljö. Mycket idyliskt.