tisdag 4 mars 2008

Köket

Kom på att ni inte har fått se mitt kök. Det är inte så mycket för världen, men får visa det ändå. Temat är mycket mer modernt än i övriga lägenheten. Lite ny färg, knoppar, kakel, bänkskiva, diskho, golv, bardisk och målade väggar höjer köket lite i alla fall.





















Jag besparar er från före-bilderna, hihi. Tänk aprikosfärgat kakel, rostfri diskbänk kombinerat med spånbänkskiva. Lite gulnade plastknoppar på det och en härligt äcklig plastmatta på golvet.
Tanken är att ett elementskydd ska komma upp. Tror det gör susen till helhetsintrycket.






















Tanken är att ha ett elementskydd i köket. Tror det kommer göra susen.




23 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jättefint kök, och OJ vad välstädat!

Kram, Jenny

<3

K sa...

Vilket fint kök du har. Jag vill också ha vita luckor i mitt kök men får dra med de tråkiga ek-luckorna som hänger där nu

husnummer30 sa...

Jättesnyggt! Måste vara evigheter från det aprikosfärgade kaklet... :-)

Gillar verkligen din bänkskiva - tycker så månget om träskivor till vita luckor, kakel etc. Det blir så snygg kontrast och ser lyxigt ut.

Ha det bra! //Jill.

Johi sa...

Väldigt fint och fräscht!

My Lovely Things sa...

jääte frächt kök..
kram anna

Malin sa...

Superfint!

Fru Fjeldhammer sa...

Flott blogg du har... du er en skikkelig kreativ sjel og flink med form og farge. ganske inspirerende å lese bloggen din!
Ha en fin kveld!!

Linneagården sa...

Vilket fräscht kök & mattan på golvet var ju tuff.
Ha en toppenbra dag /madelene

Jo sa...

Snyggt och stilrent kök! :) Jag antar att ni inte spiller så mycket i er familj med den mattan ;)
Ha det gott!

Kristin sa...

Hej hej!
Vilket snyggt kök (fast jag hade inte förväntat mig något annat, du har det ju så jättefint!!!!). Jag gillar den där storleken på kaklet (eller är det mosaik?) jättemycket, om vi skulle göra om köket (vilket vi inte ska) så hade jag gärna valt precis sådan storlek i vitt!

Stackars hunden med tassen, hoppas den läker fint!

Ha en bra helg!

/Kristin

Eleonora sa...

Ditt kök är jättefint och fräscht tycker jag.

svartataket sa...

Vad fint kök du har!

LOPPISLIV sa...

Vadå inte mycket för världen?? Jättefräscht och stilrent är det....snyggt!! Ha en härlig vecka...Kram Paula

Hem och Lycka sa...

Jättesnyggt kök! Vitt, enkelt och vilsamt för ögat. kram!

Himmelbit/Njut en smula sa...

Jättefint! Vilket lyft det måste ha varit efter renoveringen! Verkligen ljust och inbjudande.

Ha en toppendag!

Brunkullan sa...

Så fint! Och nästan lika kakel som oss:)

Förstår att det är skillnad. Snyggt med kofällen i köket:)

Susanne

Brunkullan sa...

Hej.
Jo angående smycket du skrev att du gillade. Vilket var det?

Beroende på vilket det är, och vad jag har för pärlor kvar/eller går att få tag på igen, så kan jag tillverka liknande de jag har på bild!

Maila mig vilket du menade så hör jag av mig:)
gustavsson_susanne@hotmail.com

Susanne

LOPPISLIV sa...

Tusen tack för tipset...då kanske mitt träd klarar sig ändå...jiippee :-)

vad kul det var att titta in i ditt fina kök igen....helt underbara bilder....ser så fräscht och vilsamt ut...och härligt lättstädat......tycker nästan jag har för mycket pyttlar överallt ibland....det är en balansgång... så det inte blir för plottrigt....Ha det gott...Kram Paula

IKT i min vardag sa...

Snyggt, stilrent och fräscht!
Gillade också bilderna i tavelramarna i förra inlägget. Var kommer de ifrån, har du gjort dem själv?

Kram!

Kannor och karaffer sa...

Så fint du fått det.......verkligen fräscht.

Kommer tillbaka och tittar mer sen.

Ha det gott!
Ann

Vanilladreams and humblebees sa...

Åh så vitt och stiligt! Fräscht och krispigt vitt... ljuvligt!

Glad Påsk!
---<-@

Jenny

My Lovely Things sa...

Hej!!
Vill bara kika in och säga hej!!

hoppas att allt är bra med dig!!

ha en fin påsk!!!

Kram anna

Jennys Vita Villervalla sa...

Vitt och fräscht!
Ha en mysig påskhelg!
Kram
Jenny