onsdag 13 februari 2008

Gummistövlar från en rosendröm...

Jag har inte kunnat glömma dessa gummistövlar sedan jag såg dem i en inredningstidning för flera år sedan. Tycker de är helt underbara. Tänk er dem till ett par jeans med en grov strumpa uppdragen och som sticker upp ovanför stövelskaftet. Eller till en skir vit bomullsklänning när man tar steget ut på en daggkysst sommaräng om morgonen. Lika snyggt på landet som i storstan. Till vardags som till fest.





















Äntligen har jag gjort slag i saken och beställt dem. Tyvärr finns ingen återförsäljare vad jag kunde hitta i närheten av mig så jag kontaktade tillverkaren Key Ex, där även bilden kommer ifrån.

11 kommentarer:

Randi sa...

Åhhh - vilka stövlar - blir helt förförd! Det är klart man måste ha såna! Hoppas att de är sköna att gå i också.
Kram Randi

Kristin sa...

Hej! Lycka till med stövlarna, håller med om att de var de sötaste stövlar man kan tänka sig!

ha en bra alla hjärtans dag!

/Kristin

Jenny Oak Fae sa...

Guuuud så söta!!! Särskilt snyggt & ovanligt med kanten upptill, riktigt snyggt gjort :)

Ett hjärta til dig idag:

<3

Annasfredricstorp sa...

Klart du får länka till mig. Lägger till dig också. :-) Ska kika igenom din blogg nu :-)

Kram Anna

Anonym sa...

Det var de sötaste gummistövlarna jag någonsin sett! Får man lov att fråga vad du fick ge för dem?

Kram kram på Alla hjärtans dag! <3

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

snygga stövlar..såna vill jag med ha!!!

Välkommen in till mig, har nog lite smarriga cup cakes över att bjussa på...Kram Mamma Millan<3

Hem och Lycka sa...

Riktigt söta, ser dig framför mig med jeans och blommiga stövlar! ;-) kram!

Anonym sa...

Hej!
Jag har suttit och surfat runder idag och när jag klickar in mig här, genom en annans blogg...så ser jag samma stövlar som jag såg innan idag... http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=2906&grp=67641
Kicka här.. hoppas att du inte gått på en nit på priset, om dessa nu är likadan! Trevlig helg!

My Lovely Things sa...

tack för besöket i min blogg...

Vilken fin blogg du har..jag har läst dina tidigarinlägg med..va kul att du var med i en inredningstidning....

Ja..så är du ju ett loppis freak du med...det är ju kul...
Du får gärna länka mig..jag länkar tillbaks till dig med..
Kram Anna

My Lovely Things sa...

Jag glömde ju säga ...-vilka ljuvliga gummistövlar..så fina..

Brunkullan sa...

I knoooow!!!:)
De är bedårande! Skulle önska att jag kan ha stövlar, men har aldrig hitta ett enda par som är tillräckligt vida i skaftet. Jag har VÄLDIGT breda vader....kan inte ens få på mig Tommys Nokia. Det är 45:or....försmala över skaftet ändå...suck!!

Susanne