fredag 8 februari 2008

Frasig siden i pastell



















Fick världens ryck idag. Avverkade både Ikea och den lokala möbelaffären. Jisses vad mycket fint man vill ha. Med mig hem från Ikea fick jag den blekrosa sidenkudden och några ljusrosa små vaser. Väl hemma köpte jag två silvergråa kuddar i sammet/plysch. Lite vita tulpaner på det och vårkänslan var på topp! Faktiskt så mycket på topp att jag inte kan vänta med att fotografera tills imorgon när det blir ljust. Hihi. Känner ni igen det?













En liten pastellrosa vas skymtar fram. 19kr Ikea. (Klicka gärna)















En ensam tulpan i glasvas lyfter hela rummet. Inte behövs det ett helt fång heller.

2 kommentarer:

Karin Krut sa...

Kuddarna är verkligen våriga och fina :) Jag förstår att du inte kan vänta med att fotografera. Jag känner verkligen igen mig ;)
Ha en skön helg
Kram Karin

Anonym sa...

Vilka fina kuddar! Är det ikea som har den fina rosa sidenkudden? Det trodde jag inte!