onsdag 23 juli 2008

Nytt bo...

Efter att ha varit på resande fot i tio dagar har min blogg-abstinens brutit ut på allvar. Nu är jag äntligen hemma och måste bara dela med mig av en spännande nyhet.

Jag ska flytta!

Så nu blir det ett nytt hem att blogga om. En vindsvåning med högt i tak och en stor putsad murstock mitt genom vardagsrummet. (Samt andra mindre roliga inredningsinslag!) Efter lite pyssel och fix blir den nog hur mysig dom helst! Har inga bilder men det kommer snart, flyttar nämligen redan den 15 augusti.
Så hör ni inget från mig så är jag bara begravd i flyttkartonger...

30 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Vad härligt det låter med en vindsvåning !!! Ska bli kul att se bilder senare..!

Jag letar febrilt efter ett annat boende...hoppas jag hittar nåt trevligt snart..!

Kram, Jenny

<3

Henrikohelen sa...

Har precis hittat till din blogg! Den ser jättebra ut, ska läsa lite nu. :-) Grattis till vindsvåningen!
Kram
Helen

Hem och Lycka sa...

Å, låter ju underbart med en vindsvåning.. Skoj, grattis! Ser fram emot många härliga bilder både med flyttstök och piff. kram!

Kristin sa...

Ahhhh, jag som alltid drömde om att bo i en vindsvåning!!!! Fast nu bor jag ju i hus så nu är jag ju långt från den drömmen... nåja, jag får nöja mig med att titta på ditt nya härliga ställe, det ska bli jättekul! :-)

Hoppas du kan njuta lite av solen, så du inte packar hela tiden!

Kram Kristin

Anna sa...

Hej Karolina! Kul att du ska flytta! Det är alltid kul med en ny kanvas.

Hur går det med min vinst?

Signes Vind sa...

Åhhh Grattis till nytt boende. Ser fram emot alla bilder o tips ;-))
Låter så fint med vindsvåníng.
Må så gott / Lotta på Signes vind

nea i det gula huset sa...

Nämen..ska du flytta? Vart ska du då ta vägen, blir det inom samma by?

I helgen är det loppis i Kiaby. Ska du dit? Jag tänkte försöka ta mig dit för det är i princip den ända loppisen häromkring som jag kan gå på.
Det är ju snart i fjälkinge oxå men då ska jag på bröllop!

Ha det gott!
kram Nea

Brunkullan sa...

Spännande:) Och till en härlig lägenhet låter det som!

Susanne

In my house sa...

Hej tjejen,,, oj vad kul att flytta... Då måste jag hitta hit igen så att jag få följa detta med spänning... Så himla kul med nytt, men oxå jäkligt jobbigt att packa! dock blir de alltid rensat och så,, det är ju alltid välkommet!!!

Ha de gottit och lycka till med flytten!

Kram josse

Anonym sa...

Vad spännande med flytt! Ser fram emot att läsa och kika på dina renoveringar av nya lgh! Vad härligt det låter med vindsvåning=) Kram!

Anonym sa...

nu får du minsann bli duktig på att uppdatera så att vi här hemma kan följa er i ert nya hem!!! hoppas ni har det bra

kram malin

♥ Pia... sa...

Hej...åå så kul att få flytta till en vindsvåning...nästan avundsjuk:)..du ..måste berömma den fina förvaringslådan och txten sen..pricken över i..vil faktiskt hämrmas..skriver du för hand eller?..och en sk till den gråå varma färgen på tvbänken..vilken färg och kod..vill du hjälpa mej med den så vore jag tacksam..Kram..PIA

Skatan sa...

Halloj! Det var länge sedan :) Lycka till med flytten. HOppas du kommer att trivas :)

Kul att ha hittat igen dig igen!

Kram.

nea i det gula huset sa...

Hur går det med ditt nya bo? Saknar dina inlägg! Hoppas du kommer tillbaka...snart!

Kram Nea

Viveka i Bläckhornet sa...

Det låter som en toppen våning du kommit över,blir spännande att se sen.
Jag vet hur du har det just nu,står själv mitt i en hög med flytt kartonger och är på väg mot nytt boende:)
Lycka till Viveka

Anonym sa...

Gå in på min blogg och stöd bloggkampanjen för Childhood! För varje blogg som länkar till kampanjen skänker vattenfall 20 kronor till Childhood!!!

Anonym sa...

Where are you Karolina?
We want to see pictures of your new home! I hope you're enjoying to decorate it.
A bientôt. Anne

Unknown sa...

Åh det låter jätte härligt! Kul att få se´! Kram Petra

Anonym sa...

Spännande tider för dig!

Anonym sa...

dags att uppdater kanske?
Vill ju veta hur du har det!

kram

Mittljuvaskafferi sa...

Vad spännande det låter!
Kommer tillbaka och kikar!har hittat din blogg idag. Ha de bra!

Hem och Harmoni Marie sa...

Det var längesen nu...Hur har det gått med flytten?

Önskar dig en fin jul och hoppas att du återkommer till bloggen snart! Kram Marie

Handplockat sa...

Saknar din inlägg

he dt bäst

Evelina sa...

Hej, Vad spännande det låter både för dig och oss (som får ett nytt ställe att följa..)

Lycka till med flytten/Evelina

Anonym sa...

Wow! Vilken fin blogg, och vad fint du har inrett din "gamla" lägenhet. Ska bli spännande att se din nya, och att läsa nya inlägg när du har tid i allt flyttkaos. Kram Carolina

Sunnanvind sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har, är första gången jag är inne här men inte sista :) Titta gärna in hos mig vet ja. Lycka till med flytten! Hälsningar Carina

nea i det gula huset sa...

Åhh vad jag fortfarande önskar att du kom tillbaka och började blogga igen!

Träffade föresten en vän till dig på CSK som gjorde sin praktik! Lustigt faktiskt! Att jag sitter och slarvar och suckar över din blogg och hon sen säger att ni är kompisar! :)

Nåväl..
Kram på dig!

Emilia L. sa...

När kommer Fröken Fägring -Mora Edition? :) Kram!!

designofluna sa...

Vad fint du har det!!! Jag tänkte få passa på att meddela att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

Anonym sa...

Åh så fint ,men när kommer fortsättningen ? Skulle vara kul att se vindsvåningen !