torsdag 23 augusti 2007

Hemma igen....

.... efter både Köpenhamnsvistelse och Spanienresa!

Utvilad och klar gjorde jag mig bredd att ladda in mina bilder från kameran. Alla fynd från Danmark skulle visas upp på bloggen! Men ack och ve, kameran blev kvarglömd hos mina föräldrar.

Så nu måste jag vänta ända tills imorgon innan jag kan visa allt fint jag inhandlat! Måste passa på att tipsa er om några mysiga butiker i Köpenhamn:

Den som inte varit på Sostrene Grenes Handelskompagnie måste göra ett besök där.


Trevlig och extremt billig inredningsaffär med allt mellan himmel och jord. Finns även i Malmö. Väl värt ett besök! http://www.grenes.dk/





Butiken Notre Dame var även den fullspäckad med underbar inredning. Själv köpte jag en hel del där! Vilken tur att man inte är i Köpenhamn så ofta, det hade inte ekonomin klarat! http://www.notredame.dk/


Håll ut så kommer bilder imorgon, och då ska ni få se mitt soffbords-fynd för 10kr också!!

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Köpenhamn, min favoritstad! Så mycket vackert och butikerna du tipsar om är helt klart värda ett besök!! Mari.

Karin Krut sa...

Har inte varit i Köpenhamn sen jag var 10... rätt länge sen alltså! Måste snart åka dit efter alla fina bilder och tips här på bloggen. Det låter skönt med semester :) Ska bli spännande att se fyndet för 10 kronor
Karin