torsdag 28 juni 2007

Mitt intåg i bloggvärlden....

Så var det dags för ännu en hängiven inredningsentusiast att träda in i blogg-gemenskapen!! Min förhoppning är att jag ska ge er samma inspiration och förkärlek till inredning som ni har gett till mig genom åren av träget bloggläsande.

Just nu håller jag på att renovera min nyköpta boning, så tanken är att låta er vara en del i detta. Och förhoppnignsvis ska ni få lite ideér av detta under resans gång.

Så vem är då jag?
* En ung fröken från Skåne; ett av landets vackrast landskap med allt från slätt till täta trollskogar. Tröttnar man på det finns havet vid tre sidor på denna "halvö".
*En ung fröken med näsa för slitna loppisfynd
* En ung fröken som drömmer om ett torp där jag kan leva ut min passion för gammeldags inredning!
* En ung fröken som studera till informatör på Växjö universitet.
* En ung fröken som lever efter filosofin att " det är de små detaljerna som gör helheten".

Välkommen igen till min blogg och glöm inte titta in här lite då och då. För snart kommer den fyllas med massa inspiration och smått och gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen med i gänget!
Lycka till önskar Pinglan :)